29 בינואר 2011

יום שידורים משותף לקול הקמפוס ולרדיו הר הצופים | רביעי 2 לפברואר!


 











בתאריך 2.2, החל מהשעה 11 בבוקר ועד 1 אחר חצות, ייערך יום שידורים מיוחד המשתף שדרנים של "קול הקמפוס" (בית הספר לתקשורת, המסלול האקדמי, המכללה למנהל, המשדרים בת"א) ו"רדיו הר הצופים" (האוניברסיטה העברית, המשדרים בירושלים) למפגן של סולידריות רדיופונית, מוסיקאלית ותרבותית.

לפני כחודשיים הובהר שתחנת "רדיו הר הצופים", המשדרת על התדר החינוכי 106fm  בירושלים, לא תוכל להמשיך לפעול כבעבר, עקב ביטול תקציב טכנאי השידור בה והגעת התחנה למצוקה תקציבית. לאחר חשיפה תקשורתית של הנושא וניסיונות להרים את התחנה מחדש, התגייסה התחנה-האחות לתדר החינוכי בת"א, "רדיו קול הקמפוס", ליום שידורים מיוחד בו יתארחו שדרנים מרדיו הר הצופים ברדיו קול הקמפוס ויתאחדו עם שדרנים מקבילים להם בתחנה התל-אביבית.

לאורך השנים היה קשר לא רשמי בין שתי התחנות, בעניין משותף בתרבות ובמוסיקה מהשוליים ומחוצה להם, בהשתתפות מקבילה בעשייה המתרחשת בשתיים מהערים המרכזיות בישראל, במפגשים שונים ואירועים מוסיקאליים, ובעיקר בחשיפת אמנים מקומיים שלא היו מוצאים מקום ברבות מתחנות הרדיו בארץ. אנו רואים את יום השידורים הזה כהזדמנות לאחד כוחות ולהפגין שיתוף יצירתי ואמנותי החושף את העשייה המגוונת שנעשית בשתי תחנות הרדיו לאורך השנים.

השידורים יועברו בשידור חי לאורך היום בתדר 106fm בת"א, ודרך האתר 106fm.co.il של קול הקמפוס באינטרנט. יום רביעי, 2.2, משעה 11 בבוקר ועד 1 אחר חצות.

2 תגובות:

  1. קולללללללללל

    השבמחק
  2. תמונות כאן:
    http://www.flickr.com/photos/106fm/sets/72157625980355864/

    השבמחק